fredag 17. august 2007

det ble ikke noe HSM2, så susanne stakk...

...og hva skjer hvis du lar Marit og jeg være alene i leiligheten?

vi ser på bla Kongen av Queens - og ut i fra den kan vi bli lettere "inspirert".

sjekkelinja på KaQ:
det er noe galt med senga mi; du er ikke i den...

denne kan jo ikke vi ha pga at det er litt usømmelig... så derfor måtte vi finne på noen egne...
enjoy!

det er noe galt med hånda mi; du holder ikke i den...

det er noe galt med tunga mi; du henger ikke fast i den...
(jada, jada... muligens en smule usømmelig denne og...)

det er noe galt med øret mitt; jeg hører ikke at du er glad i meg...

det er noe galt med teppet mitt; du er ikke under det...

(noe som forsåvidt kan være usømmelig, men vi velger å kjøre den allikevel, og satse på at alle er like uskyldige som Susanne... :P)

det er noe galt med armen min; den er ikke rundt meg...

(det var ca her en av oss, uten å si hvem av oss, som begynte å synge: gid jeg var en såpe i din dusj... )
uansett! en siste:

det er noe galt med mobilen min; du ringer den ikke...

(droppet to da disse kan virke som en smule desperate... hehe:P)

så hvilken synes du, kjære leser, var best??
let us know! now! (slik at vi kan bruke den på deg;P)

-talast-

1 kommentar:

HMM sa...

Mange gode der, hvilke ønsker dere at jeg ska bruke, det er sp.målet:P
Men jeg tror jeg kommer opp å dunker hue, eller kanskje bli del av bloggen, sjekk ut www.hmm800.blogspot.com
Have mye gøy!