torsdag 16. august 2007

high school musical 2

i morgen er altså den etterlengtede esklusive premieren på "high school musical 2" og det blir selvfølgelig party her i leiligheten... (*riste oppgitt på hodet*)

av en eller annen grunn har vi fått tak på leilighet med kabel, da også disney channel... og det er galskap. uansett, susanne har talt, veto har falt (og blitt videre ignorert) så i morgen er det altså meget mulig at alle andre planer blir avlyst til fordel for denne fantastiske filmens oppfølger (ok susanne, du kan fjerne våpnet nå...har skrevet at filmen er fantastisk....)

marit kommenttar:
- æsj. ekkelt!

anes kommenttar:
- skeptisk!

susannes kommenttar:
- YEY!

1 kommentar:

Helinor sa...

Ska sei jedna d e der eg ska henga i mårå kveld i plassen for å skriva andakte t søndag... må tenkes nøye gjennom å vist bestemmelsen blir tatt trenge eg møje muligt ei adressa sånn at eg finne veien t verdens mest fantastiske hybel der kor ein kan dunka hode i veggen!!!! Får eg adressa komme eg nok ganske sikkert, berre for å besøka trekløveret på toppen av ullanhaug;) Adresse t mobilen = BESØK!!!!!