tirsdag 4. mars 2008

marit har ikke telefon for øyeblikket

marit fikk en regning av sin mor (som hadde ligget der en stund) som det sto betales omgående på. dette var på tirsdag.

på fredag fant hun denne regningen - og så kom rebekka.

i går fikk hun ikke sendt melding.

i dag fikk hun ikke ringt, og fikk beskjeden om at "dette abonnementet er sperret"... så da ringt hun netcom og kjeftet på de - fordi hun hadde jo betalt regninga på lørdag, eller var det fredag... uansett, så var jo det bare teit.

nå fant hun regningen. som ikke var betalt...

vi satser på at hun får telefon igjen snart;)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Går d an??? Eg hadde nå jedna trudd at viss d va någen så sko klara d så va d jedna Susanne, men jammen tok eg feil!

Marit et lite tips, sånn magneter på kjøleskapet er fint og henge rekninger på!!! Du ser an så ofte då og komme på an!!!

Klem

Cathrin sa...

hehe du e goe marit... eg e isje så voldsomt øveraska.... du e merr vims enn fussteinntrykket gjer inntrykk av

Marit sa...

Well, du burde vel komt øve fyssteinntrykket snart...

Cathrin sa...

d e jo d eg seie... ege jo øve d... derfor va isje eg øveraska