torsdag 31. juli 2008

Men hybelen var ikke død...

Det vil si, hybelbloggen er ihvertfall ikke død. Dere trodde kanskje at siden alle tre hybeldunkerne er på Lista kom det ikke til å komme noen oppdateringer, men da har dere undervurdert den tidligere dunkeren (eller æresdunkeren som noen liker å kalle meg). Jaja, nok om det.

Hva skal man skrive da i en stund som denne? Jeg må innrømme at frykten for evig utestengelse gjør at denne posten får et snev av selvpålagt sensur. Heldigvis finnes det ikke mye vondt å si om de tre nåværende hybelleierne. De lar meg komme og gå stort sett som jeg vil, jeg får drikke teen deres, spise maten deres og sove i sengene deres. Sånn sett er alt som før. Lurer på om Macen fremdeles har tilgang til internett der oppe?
Det eneste jeg savner er nøkkelen min. Slik som nå, når jeg kunne tenkt meg å låne soaking-cden til Susanne før jeg reiser på leir, men ikke kan det fordi hun er på Lista. Egentlig kunne jeg tenkt meg å være på Lista selv, men det er en annen sang.



Jeg gleder meg til dere kommer hjem:)

2 kommentarer:

kjetil sa...

du er litt som hun jenten i eventyret med de syv dvergene, drikker teen, surfer på internettet deres, sover i sengene deres.. var det tornerose? nei, snehvit var det. har ikke fått disney intravenøst siden jeg var liten. allrite:)

Ingrid sa...

stakars Marit:( hehe