tirsdag 12. august 2008

Aleina...

Ane og Cecilie har reist på hver sin hyttetur og latt meg sitta igjen her aleina. Det e ikkje d at eg klage altså. Ikkje i det heila tatt! Men tenkte eg kunne benytta annledningen til å vaska og rydde litt før eg ska på jobb. Me har ufattelig mange tomflasker som trengs å pantes vertfall, og lure på om eg ikkje skal gjøre det.

Det eneste som er litt herlig med å være aleine er at det ikkje blir så fort rotete. Siden eg faktisk klarer å holde det nogenlunde ryddig i motsettning til visse andre:P (Nevner ikkje navn ANE....)

4 kommentarer:

Marit sa...

Hahaha! Eg ler! (og e innners inne glad for at navnet mitt isje lenger komme opp i sånne sammenhenger...)

Ingrid sa...

hvordan holder du ut?

kjetil sa...

hehe, ryddefrik!
neida, har nettop ryddet mitt eget kjøkken, men ikke fordi tore ikke hadde kommet til å gjøre det. kanskje fordi han hadde gjort det. hmm.. mye dyp ryddefilosofi her!

Anonym sa...

hey! jeg vil bare PÅPEKE hvem som har klaget over rot de siste dagene! (og nei Susanne, det har ikke bare vært deg. *KREMT*) og hvem er det som ikke har vasket under unnskyldningen "men vi har ikke en liste og da gidder jeg ikke." (og nei, det var IKKE meg!)
ha! burn!
og hvem var det som skulle hive og pante etter jeg hadde ryddet sist? jeg bare spør...
jeg føler meg ikke uskyldig anklaget altså, jeg bare PÅPEKER ting... :P