torsdag 10. juli 2008

Ny dunker...

Då va d ein ny dunker på plass. Eg har gleda meg te å bu me Ane å Susanne, å nå e eg endelig inne=)
1. nattå eg sko sova her tenkte eg; "ska eg ha vindue åpent i natt eller ikkje?" Eg meine, me bur i sokkelleilighet å vindue mitt går i ett me plenen omtrent, å eg like ikkje edderkopper. Så eg tenkte at eg bare sko sjekka ut forholå å såg ut vindue. Der stod ingen ringere enn bolla pinnsvin. Hadde ikkje heilt rekna me d når eg trakk for gardinene. Men d va koseligt=)
Hvis du lurte så endte eg opp me å sova me vindue igjen...

11 kommentarer:

Nils sa...

Blir det ikke sinnsykt varmt å sove med vinduet igjen?`Husk at bolla pinnsvin ikke er så veldig farlig.

Cecilie sa...

D va bare 1. nattå eg sov me vindue igjen, eg åpna d ein gang midt på nattå trur eg for d blei så varmt...

T sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
T sa...

Vist Cecilie sitt vindu er likt Susanne, så er det mykje edderkopper der.

Susanne sa...

Hey, ikkje sei sånn! Då får vertfall ikkje eg lyst på å åpna vinduet mitt... (forresten syns eg at du ska komma og hjelpa meg å fjerna de.)

Marit sa...

Dar kom aldri edderkopper inn der når eg bodde der:) du kan nok sova trygt;)

Cathrin sa...

der e en sånn fantastisk innretning så går an å laga... du lage ei ramma av tre... så akurat passe inn i viduskarmen, åsså skrur du inn ein skrue i eine karmen, så kler du den rammå me myggnetting, åsså sette du an inn i vinduet når du vil ha d åpent... genialt...

T sa...

Sikker du ikkje svelga dei som kom inn marit? Fjerna di? kan godt det. di er jo så søte :P

Marit sa...

dar kom ingen inn nemlig. i d heila tatt! eg har forresten ein teori om at d e fordi dar isje va plass i alt rotet mitt. på susanne sitt ryddige rom derimot...

kjetil sa...

tror nok du har svelg noen edderkopper. kan forklare en del ting:)

T sa...

Ein svelger fleire edderkopper kvart år, alle gjer dæ. Tilogmed du Susanne.