torsdag 17. juli 2008

sykdom i heimen

ja. noen ting dunkes hardere enn andre, og i denne omgang er det ankelen til ane. det skal sies at den ikke taklet det dunket og knakk, så nå er ane hjemmeværende en liten stund. for å si det sånn. så... siden hun har problemer med å røre på seg, så er det bare å komme på besøk. (helst for å se film, spise mat eller andre ting, men jeg tror kanskje det ikke blir så mye ballspill. for å klare opp i det liksom.)

så ja, bare kom, nå er det ganske garantert noen hjemme. hele tiden. alltid! (ikke bitter jeg, neida...)

4 kommentarer:

kjetil sa...

hadde det ikke vært ultra tøft med en helbredet knekt ankel? Da har du isåfall noe å daske i bordet med når din siste bror knekker sin;)

Helinor sa...

Du biter ikke, ikke enda:) gir deg noen dager før eg tør hevda at du gjer det;)! Ikke dunk så hardt neste gang;) Å veggene er ikke til å gå på!!!!

T sa...

Ane biter, er kanskje nå æg ska stikka av med filmane mine.

Anonym sa...

t, jeg hadde drept deg...