fredag 29. august 2008

ENDELIG!

(nei, Ane har ikke fått seg kjæreste - bare sånn hvis folk trodde overskriften hentydet til noe i de baner... forslag mottaes dog med takk.)

stua har fått en overhaling, og det ser bra ut. :) nytt tv-bord, nye farger og bøker i bokhylla. alt i alt, hva gjør man ikke for at leiligheten skal stå i stil til en blomst og en kvist:P

ellers har melkeskummeren kommet i hus, så når Susanne får kjøpt chai-sirup vil det serveres chai latte over en lav sko. kom, kom!

og ja, til alle som har spurt, det er bare å komme på besøk uanmeldt - hvis du er singel vel og merke. andre må spør først...

10 kommentarer:

kjetil sa...

jeg er ikke singel, men jeg kan ta med en singel venn. og drikke sånn te med melk i:)

kjetil sa...

mandag sier jeg bare.. mandag!

kjetil sa...

mandag sier jeg bare.. mandag!

Åsen sa...

"andre må spør først..."

Eventuelt bli invitert via statusfeltet på facebook? :P

Anonym sa...

jadajada. invitasjon i statusfelt funker, og man kan komme så lenge man kommer alene og tar med singel venn. det er man alltid for! gleder meg til mandag! :D

Helinor sa...

Men vist eg komme heilt aleina uten mannen? E d greit da? evt må den single vennen vere gut???

Anonym sa...

det er alltid fordel om gutten er singel ;P
og jada, du kan komme du og:) men legg igjen maen heime... :P (evt ta han med;))

Marit sa...

Jeg kan komme med kjetil og ta med meg singel. vi har massevis i oppkjørselen nemlig;)

Anonym sa...

neineinei. det tells ikke. prøvde det sist mandag...

Marit sa...

vi oppførte oss fint jo!