lørdag 23. august 2008

Aleina...

jeg føler meg forlatt! ikke bare stakk marit av med type like før hun dro til oslo, men nils kapret cecilie med ring på fing under impuls. og jeg trodde det stoppet der! men NEIDA! nå har jammen susanne OGSÅ gått bort å skaffet seg mannebein! hva skjedde der da?? JEG FØLER MEG FORLATT!

ja, er det noen som er med på å fylle leiligheten like mye som et nyforelska par, evt et nyforlova par, så er det bare å si i fra! og nei, jeg snakker ikke om forelska ting-tang, det får jeg nok av her, men ett eller annet annet. slåsskamp eller noe. blodige filmer. ring meg! ja:D

7 kommentarer:

Helinor sa...

Stakkar ane;) Då får komme til klepp å henge med meg og typen!! Hehe...

Ingrid sa...

Som jeg skulle sagt det selv: stakkars deg ane! Kom til oss, her er det slosskamp:D

kjetil sa...

med andre ord: jeg og marit er ikke velkommen som forelska ting-tang, men hvis vi tar med en frisk ny actionfilm kan det kanskje være mer aktuelt? vi kan evt slåss live i stuen deres. jeg pleier å vinne;)

Anonym sa...

med andre ord: jeg har fått nok av forelska par. actionfilm funker ikke nødvendigvis med forelska par siden de da bare vil sitte oppå/rundt/overalt på hverandre, og det motvirker sin hensikt... for å si det sånn... :P

Marit sa...

Jeg vinner!

Cathrin sa...

eg sga komma på besøk eg ane.. eg e singel:D

HMM sa...

hehe, film er jeg alltid med på og, flørting er det så lite av for tia at jeg begynner å nærme meg minus. Men jeg har ikke fult så mange forelska folk jeg bor sammen med da. Lyke til!!